ÅÅåååååh va jag älskar m....

ÅÅåååååh va jag älskar musik. UNDERBART JU !

Känner mig så jävla rastlös. Finns ju inget att göra när man är sjuk.
Eller joo plugga men fan pallar verkligen inte de. Ska ju ändå inte te skolan i mon.

image101
Haha fan va grym man är.  Otroligt kul kväll dansade hur mkt som helst :)
Synd att ja va sjuk i helgen :/



Vill ni se lite bilder på huset mitt ? har ju inget annat att blogga om. Så ni som inte vill se BLUNDA ! ;)

image102

image103

image104
Lite av våran trädgård

image105


image107
Våran bil

image108
Och för er som inte vet så har vi en villavagn i Halmstad :)

HA DET BÄST TILLS VI SES NÄSTA GÅNG :)

L.Axelsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0