Äääntligen hemma :)

Puuh va skönt att vara hemma nu igen, har ju varit på släktkalas hos
morfar och mormor. Det var väl inte det roligaste jag varit med om, om jag
ska vara ärlig. Satt och kollade på TV i stort sätt hela kvällen,
Och mina otroligt gooa kusiner var jobbiga som vanligt.

Neee usch släktkalas är inget för mig:S .
Men mormor hon är så go. Hon och jag köpte ju skor samtidigt
för några veckor sedan och ¨när mormor ska köpa nåt så köper det
i ett exemplar av varje färg. Sen när hon testat det i några dagar så får hon
för sig att dem inte är sköna längre. Och så får alltid vi skorna för
hon har samma storlek. Fast denna gången så fick syrran dem , men va fan jag
har ju redan ett par sådana som jag köpte samtidigt , men ändå tycker att hon
är så skön när hon alltid bara låter saker stå och ger bort dem till sina
barnbarn. 

En annan sak som är typiskt mormor är att man aldrig kommer hem från henne och
är hungrig, asså jag skojjar inte om jag säger att man äter 10 gånger på en dag. 
Man behöver inte svälta kan jag lungt säga. 
Det är ju tur det. 


image109 
Jag och mormor på nån restaurang på kreta :) Röda och fina vi var i ansiktet xD




Har varit på Inter Sport fotbollsrean idag :)
Mina bortskämda syskon fick en massa men jag fick inget :(
Men vi s¨ka åka till stan nån dag framåt och köpa en vårjacka och lite skor och
roliga saker till mig :) Det kommer bli kuligt, sen har jag ju Ullared framför
mig också, kanske man kan fynda lite smått och gott :D INte fel.

Neee sak dra ner till källaren och träna lite boxning nu :) haha
Pappa har ju hängt upp en boxningassäck i taket. Askul är det :)
Men iofs så suger jag , men det är ju därför jag tränar på det.
Så passa er så ni inte hamnar i slagsmål med mig i framtiden. Haha

Ha en trevlig kväll :)  Och gonatt ifall jag inte återkommer.
// Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0