Ääntligen fredag ...

Hej hej :)
Dagen varit bra hittills?
Min dag har väl varit blandad, började med skolan
sedan bar det iväg på begravning:(  Gammelmorfar som dog för några veckor sedan :S
LÄskigt det där med begravning, det lustiga är att jag grät typ inget under begravningen
och sedan när man ska gå fram till kistan så blird et så himlans känslomässigt och
så ser jag hur ledsen min mormor är och då brast jag ut i gråt jag med :/
Neee inga mer begravningar på ett bra tag nu, TACK!
Har ju varit 3 stycken det senaste 1,5 året.

Efter begravningen så skulle alla vuxan med hem til mormor och äta lite
smörgåstårta och prata minnen och sånt :) Medan vi barn fick gå bort till Happy Time och
käka pizza :) Det va ganska gott faktistk, men nu är jag äckligt mätt så det är ju inte lika kul.

Och nu, äntligen hemma och det är fredag :) Mmm kan inte bli bättre :D
Just det tänkte visa lite saker som jag inhandlat på sista tiden :)

  
 

1. Bikiniöverdel
2. Linne
3. Kläninng
4. klänning (några veckor gammal)
5. Klänning (inte så ny, men har inte visat förut)

Inte världens bästa kvalite men det var ju med syrrans mobil så :) hehe
Hope you liked it :)
Aja huvudsaken är ju iaf att jag gillar det eftersom det är jag som ska ha :)

Ha en forsatt trevlig dag :)
// Lisa - Ärligt talat, vem tro hon att hon är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0