Ännu en dag avklarad...

Hej :)
Måndag igen, jobbigt, och mon måndag började ju inte på det bästa sättet....
Ja kom till skolan runt halv 9, och började med svenskaprov om medeltiden.
Det var hur lätt som helst, sjukt lätt. Tur att man känner så, och inte tvärt om
Sedan efter att provet var avklarat så slutade lektionen, alltså hade vi 5 timmar håltimme :S
va fan ska man göra under 5 tmmar, man orkar ju inte åka hem och sedan  åka in
igen. :S  Så jag och Thilda och matilda gick en sväng på A6, guuud va mycket fint jag hittade,
men köpte inte. Hittar alltid fina grejjer när jag är med Thilda på stan har jag kommit på.
Lustigt det där.
Just det jag träffade ju lilla Lisa inne på Twilfit eller vad det heter, hon var där med modellgrejjet och skulle
testa kläder till modeshowen :) Guuud va jag längtar :) ;)
Efter ett tag så bar det av till lunchen, pasta och köttbullar:) Mumma :D
Efter maten , A6 igen... denna gången köpte vi oss en glass och satte oss utanför:)
Mycket skönt väder måste jag säga :)

Fick skynda oss tillbaka till skolan, hämta väskorna och springa bort till
JB-hallen för att utföra ännu ett specialidrottspass :) Vääääldigt lamt idag måste
jag säga, men det beror ju på att alla 2:or har varit på träningsläger i en veckan nu.

Men det kan va skönt med lite slappträning för en gångsskull :)
Sedan bar det hem. Fick vänta på bussen i typ 30 minuter :S SUGER


Väl hemma så fanns det ingen mat kvar till mig :O Aaaa då fick jag ställa mig och steka lite
kyckling och annat smått och gott :)
Sedan bar det iväg till Jula och Rusta med mamma, skulle köpa lite trädgårdsgrejjer, det är
kul, men inte lika kul som kläder till mig (A) hehe
(På tal om kläder så ska jag till Ullared i veckan) Kuligt kuligt.

Neee ska tagga för en runda ute i det vackra vädret :)
// Lisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0