Crazy iam am what a fuck ???? =S

Aaaaah, nu är man en svikare också hahaha ;)

tss neeh men Jonte ringde och ville att ja skulle hänga med till GBG på non tranc fest ikväll.
Men har verkligen inga pengar ( fastän han bjuder på inträde, tåg ner och hem )
Sen blir la mamma inte så glad om ja åker ner dit sen vill ja träffa Lisaorna ikväll och ja få
ju ändå träffa Jonte i mon ju...

Aaah blir galen...  men ska ialla fall inte hänga med till GBG fastän de skulle vara skit kul...
Men de kommer kanske mer chanser i livet, how knows ?


AAAAAH IAM CRAZY , hhihi..
Sen va de en som frågade om jag och en kompis ville bli plåtade ihop med en bil och en motorcykel hahaha.
Jag höll på att skratta ihjäl mig. haha ajaaa få se hur det blir me den saken...

aah känner mig faktisk lite som en svikare fast ändå inte.. Neeeh uch så kan ja inte tänka.  De va ju ändå inte meningen att ja skulll hängt med dit först.. Aja nu SKITER vi i allt hahah, va bara tvungen att skriva av mig lite ...

Ha det kanon FUCKERS

L.Axelsson-you know you know you know

Kommentarer
Postat av: Anonym

förvirande..

2008-04-26 @ 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0