Duktiga dagen...

Åååh så skönt det var att sätta sig framför datorn och ta det lite lungt.
Jag har nämnligen varit duktig idag:) 
När jag och mamma hade varit och handlat så fick jag städdjävulen
i mig, sällan det händer.
I alla fall , jag satte igång med att rensa skaferi, kylskåp, frys.
Duktigt , inte sant ? 

Och så har jag ju skalat potatis. Blir en av mina favvorätter
idag, nämnligen potatismos och fiskpinnar :) hehe

Ska nog fortsätta va duktig idag, ska faktiskt ta och hänga tvätten som snart är klar.
Och sedan blir det nog till att gå ut och lägga mig på studsmattan och slappa
för sedan är det ju hårdhandskarna som gäller. Ska ju med Lisa och hennes family
till Rosenlund hela kvällen och testa på lite grejjer, låter det inte himlans kul ?
Det tycker iaf jag :D

image93
Hehe lite väl bra bild kanske , men vattengympa iaf.

en sak som jag ska testa på är solning och realaxavdelningen ;)
Låter som en riktigt härlig och mysig kväll :D

Ska dra och käka nu
take care
// Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0