Ett ord: Vrickat ...

Heej :)
Nyss hemkommen från en jobbig skoldag. Mmm va skönt.
Började med en väldigt jobbigt morgon, kom till skolan halv 9 och så
står det en skylt att hallen är dubbelbokad, jaha då är det bara till att vänta tills
10.00 då.
Gick till matsalen och åt lite frulle. Gott som in i.
Sedan gick vi och bytte om, när vi kom in i hallen så står killarna i klassen och
kastar sina skor för att få ner en boll som har fastnat längst uppe i taket.
Puckona använder Thildas skor som hjälpmedel, men iaf efter ett tag så
råkar Thildas ena sko fastna där bollarna ligger. Mattias och Victor försöker nu att
få ner Thildas sko istället. Men det går inte så bra eftersom den andra skon oxå fastnade + skor till.

5 minuter senare, läraren kommer.
Börjar asgarva. Jahaa då blir uppvärmningen att försöka få ner skorna. Men ingen
lyckas. Haha
Så vi kör igång med lite innebandy istället.
Det är så jävla kul med idrott i skolan eftersom alla i min klass är idrottsintresserade.
Det blev ju som sagt ganska så vilt på plan, och i slutet så blir Martina tacklad av Klaes i min
klass och får honom över sig och vipps så var armen ur led + en rejält stukad arm. CLEVER
Jahaaa akuten nästa då.
Vi andra i klassen tog ner sargen och försökte åteigen att få ner skorna. Men även denna gången
misslyckades vi :S haha

Martin våran lärare kom in efter idrotten och sa att dem som blivit av med sina skor skulle få
tillbaks dem men först så måste skolan hyra en maskin som vi sedan måste få in i hallen
som kan nå upp dit så vi får ner skorna.
Eftersom jag har uppehåll med handbollen och inte Thilda har så får hon låna mina
inneskor tills vi fått ner skorna.
Asså shit vilken dag, helt sjukt kul men vrickad :) XD 

image191

Nee nu ska jag plugga matte.... YES va kul ... NOT

Ha en fortsatt trevlig dag
// Lisa - Seriöööööst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0