Flaggan i topp :)

Heeej :)
KOm nyss hem från att ha varit och solat en sväng. Guuud så skönt det var:)
Det behövdes kan man väl säga, träffade även på Ellen när jag solat klart :P

MIn kropp värker efter helgens bravader och dagens träning.
Herregud vilken träning i skolan idag :S heheh neee men det blev ju extra jobbigt att göra
allt när man redan har träningsvärk. Men men det är bara till att bita ihop och se glad ut ;)
Det väntar ju även två pass imorgon :) HÄRLIGT HÄRLIGT ;D

Just det , jag blir så himla lack asså , alla har fan studiedag imon , men självklart inte
min skola. Vi på JB har aldrig samtidigt som alla andra :( Tråkigt i och med att
mina favoriter går på ED :( Men får väl va med dem till helgen :)



Tänkte faktikst lägga ut en dagens "hunk" med :)

image177 image178
Cristiano Ronaldo (Manchester United)  Är han inte snygg eller ? Mmm ME LIKE

Nehee nu väntar TV:n och lite god kvällsmat :) Är riktigt SUGEN på varma mackor, får
se vad vi kan fixa ;)

Ha en trevlig kväll :)  Fuck nu ser jag att HV leder med 2-0 efter endast
10 minuter in i första perioden :S Hehe 

// Lisa - Seriööööst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0