Footprints in the sand...

Heej :)
Allt väl ?
Själv så är det kanon , men fryser som en vet inte vad.
Har gjort det i 2 dagar nu :/ Jobbigt....
Har varit ute på en promenix idag med Lina den fina, vi gick en sväng runt ringarna
uppe vid flahult. Den nya ringen har dem ju redan fått upp tyå 5-6 hus på.
Herregud va fort det går...

Har nyss ätit en macka, måste ju hinna smälta maten någorlunda innan jag ska ut och
springa som vanligt. Tråkigt att springa själv tycker jag, men man måste ju hålla formen.
Snart börjar ju försäsongen. Måndag v.19 :)

Kul ska det bli, men schemat är väl inte roligaste mansett , men bara te att bita ihop.
Så här ser schemat ut:

Måndagar: B-halllen i idrottshuset - FYS + boll
Onsdagar: Nyarpstugan (ute i bankeryd) SPRINGNING + FYS
Torsdagar: Cyrusstugan (sandseryd) SPRINGNING + FYS

På tal om fys och sådant så träffade jag Jari idag för första gången på typ ett år.
Blev helt förvånad den lilla sparven har ju börjat träna :O
Hur stora muckler som helst nu ju ;)

Träffat asmkt folk från gamla klassen på sista tiden, kul att se alla och snacka lite om
deras liv :) hehe

Nee ska dra på mig dojjorna och bege mig ut nu :)
Ha en trevlig kväll CYA

// Lisa - vem e hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0