Fyyy fan rent ut sagt....SJUKT

Hej hej :)
Sitter och kollar lite i aftonbladet, och läser om kvinnan i Österrike :O
Någon som läst?
Hallå liksom vart är vår värld på väg?
Hur in i hela friden kan man vara en så grym pappa ?
Börja med att våldta sin dotter i 11-årsålder och sedan spärra in henne i
källaren i 24 år :O Och dessutom göra henne gravid 6 gånger varav resultatet blev 7 barn
och en dog. Lyckligtvis fick tre av barnen bo uppe i verkligheten. Men de andra tre barnen
har ju inte ens fått vara uppe i verkligheten en enda gång i hela sitt liv.
Fy fan kan bara inte sluta tänka på det :S
Man blir ju fan mörkrädd av detta!

image276
Tänk att leva såhär i 24 år ....





Nee nu måste jag fan få nåt annat på hjärnan, men fan jag har gått runt
hela dagen i skolan och tänkt på det :S Det är rent ut sagt hemskt!

Ska iaf plugga nu, näringslära som vanligt, sen måste jag
även fortsätta att läsa lite har ju bara två veckor på mig att läsa ut en bok :S
Usch jag som hatar att läsa....
Mend den boken som min lärare gav till mig på lektionen idag verkar riktigt bra,
den handlar om koncentrationslägrerna i Auswitz (hur stavas det?).
Var till och med duktig och läste på vägen hem fr¨ån skolan idag på bussen :)
Det du , det är framsteg, kommer ju inte ens ihåg när jag läse en bok senast.

Gottago!
 
CYA
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0