God natt gott folk :)

God kväll gott folk :)
Haft en trevlig lördagskväll ?
Det har inte jag haft, började med att man fick stanna hemma pga
magont. Har inte gått över än.
Har faktiskt sovit hela kvällen så nu sitter jag här framför dumburken
som vanligt, och Mattias driver mig till vansinne xD hehe
Asså han har skickat samma fula bild på en kille till mig säkert 1000 gånger nu :O
Heheh så jävla trööög är han...
Jaja , lär ju strypa honom när jag ser honom i skolan, så Mattias om
du läser min / vår blogg så kan du ju gömma dig i skolan i fortsättnigen så att jag inte
gör något dumt :) xD

Sitter även och snackar med en jobbig och äcklig kille, men va gör man inte när man har tråkigt? :O
HAHAHA

Nee ska nog gå och lägga mig nu så att jag är pigg och alert imon när jag ska plugga heladagen:)
JIPPIE ........NOT

GOD NATT NORRAHAMMA/JÖNKÖPING/SVERIGE/ALLA

// Lisa - Ärligt talat, vem tro hon att hon är ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0