Grattis till morfar :)

Hej hopp i lingonskogen.
Hur är det med er ?
Själv kanon, kan inte bli bättre. hehe
KOm nyss hem från inter sport, syskonen har varit och kpt fotbollsskor
och uteskor. Hittade hur många fina handbollsskor som helst.
Men jag tro att jag väntar till nästa säsongens modell kommer, lite roligare.

Sen fick jag också reda på att min family ska till ullared, då jävla ska det
shoppas loss. Hehe, kommer säkert inte att hitta nåt bara för det.
Aja that is life.

image100
Här är han ju kungen. hehe

Ska till morfar idag också , han fyller ju 65 , det känns som om det är släktkalas jämt.
Men det är väl trevligt att träffa släkten ibland. Tyvärr så kommer ju inte Lina, men får väl sitta och
uggla själv idag då. hehe

Nee nu är det mat som gäller.
Ha ve an nice day
// Lisa ♥

Kommentarer
Postat av: Lina :D

Grattis MORFAR :D

2008-04-06 @ 14:22:38
Postat av: Lina :D

Grattis MORFAR :D

2008-04-06 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0