Gud va skönt att få springa av sig lite ...

Hej :)
Nyss hemkommen från en liten springtur :)
Gud va skönt det var att få springa av sig lite innan sängdags.
Andra dagen i rad som jag är så hurtig nu :) hhehe hoppas bara att
det håller i sig :) thaha

Just det , jag är rent av förbannad, när jag sprang hemifrån så stog det 2-0 till Lindköping
och kommer hem och möts av en arg pappa som säger till mig att HV har gått ikapp till 5-3.
Frågan är Hur? herregud va snabbt det måste ha gått i slutet av andra perioden :S
Jaja , bara hoppas på att Linköping taggar till sig lite tto the final 20 minutes.

HEJJA HEJJA HEJJA LINKÖPING!

image214


Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan är det bingen som väntar på mig.

Ha en bra kväll och god natt alla underbaringar.

// Lisa - Vem tro hon att hon är? ♥

Kommentarer
Postat av: LISA

JAAAAAAAAAAAA HV VANN =D
haha nu blir de tufft för linköping att vinna ;)

2008-04-17 @ 09:35:19
Postat av: Lina

HV BLÅÅÅ SHALALLALALAL HV BLÅ SAHALALLALA snacka om vändning ;) 7-3 :D

2008-04-17 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0