Halv studiedag :)

Tjaa :)
Allt bra?  i hope so ;)
Med mig, skitbra , hade ju halv studiedag utan att
jag visste om nåt :) Kan det bli bättre ? :)
Så jag passade på att gå in på A6 för "ovanlighetens skull" och
där köpte jag ett linne och så la jag undan en bikini tills imon :)
Kan verkligen inte bestämma om jag ska köpa den eller inte :S
Vimsig som vanligt , men va fan det blir nog att jag köper den imon
för den är skitfin :)

Nee nu ska jag gå och hitta en outfit som jag ska ha imon på
begravningen, är ju inte det lättaste:S
Man känner ju sig så dyster när man komme helt
svartklädd :/ Men det är väl det som är meningen kanske :S Aja...

Got to goo :)

// Lisa - Ärligt talat , vem tro hon att hon är?

Kommentarer
Postat av: L.Axelsson

va ha du hittat för bikini ? :D

2008-04-17 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0