Härligare kan det nog inte bli...

Hej hej på er:)
Mår ni bra idag ?
Det gör jag , mår verkligen hur bra som helst.
Det beror nog på att jag slutade kvart över 11 idag + att
jag har studiedag imorgon. Hur skönt är inte det på en skala? ;)
Härligastav allt, det börjar bli vår på riktigt. Och vad betyder det? :) 
Härliga vårkläder :P hehe

Min dag började med att jag hade idrott i skolan, och fy satan vad jobbigt det
var. Herregud asså. Men det var blandd det roligaste jag har gjort.
Sedan vidare till matte där vi gick igenom omkrets och area vilket är bland det lättaste
bland alla kapitel i matte enligt mig.

image68
Mmm snart kan man faktiskt börja använda kjol och liknande utan att frysa ihjäl.
Gud va skönt det ska bli. Längtar verkligen.




Igårkväll så var jag jätteduktigt. Vet ni vad jag gjorde?
Joo jag gjorde upp en lista över saker som jag skulle hinna med att göra
under mina lediga dagar.
Dagens lista ser ut så här:

* storstäda rummet
* göra klart medecinsk grundkurs arbetet.
* plugga matte
* näringslärauppgiften
* ut och springa
* köpa ett solkort.

Så idag blir det ingen slappardag för mig inte.
Ska se om jag hinner med att åka in till A6 en sväng senare också.

image69

Nehee nu är det väl bäst att jag börjar röra på fläsket
så att det jag hinner med allt som står på listan.

Ha en kanonbra dag.

// Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0