HÄRLIGT VÄRDER GLAD SOM SATAN fast ändå lite lite trött ;)

ÄNTLIGEN HEEEEEEEEELG.

Sitter här med jobbig hicka.  Den går verkligen inte över. Ajaja
Hoppas att eran dag har varit kanon. Idag FREDAG kommer
Syster Yster hem. Har saknat henne like hell. Ska bli kul att träffa henne.
Blir nog till att vara med LISORNA IDAG. Alltid lika roligt :)

Skolan idag va kul ;) hade matte prov också. Hoppas det gick riktigt bar de kändes så iaf.
HAHAH föresten måste bara berätta en sak.

Vi hade precis haft idrott då vi har badminton med andra klasser också.
Aja iaf så kom ja precis ut ur omklädningsrummet & där stod Bobban & Osten & väntade
på mig. Dom stod och SKRATTADE SOM FAN RENT UT SAGT (ursäkta svordommen )
Ja undra de varför dom skrattade & osten började förklara.

När Bobban stod i duschen så snubblade han och klappade till en annan kille ( I en annan klass )
Inte med meningen då. Han visste inte va han skulle göra så han fortsatte slå han så ???!! haha
ja frågade varför han inte bara sa förlåt men då svarar BOBBAN att de e bara tjejer som säger de
ja skulle ju känna mig som en fjant ,så ja fortsatte slåss bara för att ja inte ville erkänna att ja ramlade O.S.V
SNACKA om att ja har värdens stördaste klass.
MEN JAG ÄLSKAR DEN :D HIHI. HAr så jävla kuuuuuul !

( kanske inte så lätt för er att fatta men va hur kul / roligt som helst om man va me )

Aja va ska ni göra en fredag som denna då? Ja menar de e fint väder & man är på bra humör :)


image81
Lisa & Ja inne på ginatricot ;)



Ja kan fortfarande inet sluta lee. ÄR SÅ OTROLIGT GLAD för att Hv är till final ;)WIIIIHOOOOOO


Men hörrni nu ska ja dra mig ner och käka lite glass måste ha något kallt för min hals.
HA DE GÖTTT :D

L.Axelsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0