Hmm :S

Sitter i köket nu och pluggar lite matte, ligger efter med ett prov för jag
va hos tandläkaren då. Det värsta är att det var ganska så längesen vi hade det och
jag kommer inte ihåg nåt :S
Hur ska jag klara detta imon :S HAHA
Guuuud säger jag bara, får väl göra mitt bästa och se va det resulterar i :)

image139

Nee nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan är det klass 9A som gäller :)
Ha en trevlig kväll :)

Måste bara tilllägga att denna underbara ungen fyller 17 år idag :) ↓

image140                 
Hon i vitt :) 

Nee nu är det verkligen dags för mig att dra mig 
Take care 
// Lisa♥                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0