HV BLÅ SHAAAALALALLALAL HV BÅL SHALLLALLALA

Bloggen ha varit helt konstig på sistonde, de har liksom inte gått att logg in o.s.v
Aja nu fungerar den ÄNTLIGEN :)

Hoppas eran dag har varit KANON!, det har min varit.
Började med skolan där vi hade 3h hål....SUCK
aja så halvaklassen drog hem medans andra halvan va kvar inklusive ja :)
DUKTIGT VA ? Så vi va och åt uppe på a6:)

Aja sedan kom ja hem och började städa lite i rummet mitt, hann dock inte färdigt.
Hjälpte sedan Pappa med bilen ( byta däck ) sedan begav ja mig ut i friskaluftet och
Sprang HÄRLIGT men jobbigt. Fast de ska de ju va.

Aaah så har min dag sätt ut. Fick hem ett papper från länssjukhuset. Har fått röntgen tid
nu så ska upp på fredag och kolla min hand. Hoppas det inte är nått :D



Va på HV i söndags självklart vann dom med 4-1 & dom vann även igår också :)
DOM ÄR BÄST!



Va bara tvungen att skriva de. HIhi

Tänkte ta en DAGENS OUTFIT !

image65
Så här såg ja ut idag.
Svarta tajts HM
Hög svart  Kjol ginatricot
Vit tröja med tryck Ginatricot
Rosa skärp från bikbok
svarta pumps från sjöqvistens skor
Skinjacka från skinaffären

Sådär de va allt för tillfället åter kommer senare med ett inlägg :)

L.Axelsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0