HV - Linköping 0-2

Haaalvlek, puh, gud va skönt att dem leder Linköping.
Blev helt överlycklig när dem gjorde 2-0 målet.
Sån lättnad.
Asså man skulle ju behöva skaffa öronskydd här hemma, så som pappa skriker.
Jag skulle kunna vara inne i pannrummet och höra när det bli♥r mål. HAHA
Ställer sig upp och skriker så fort det händer nåt. HAHA
För go är han.

Har nyss pluggat klart på näingsläran också, det var ju mycket lättar
än förväntat, skööönt det. Nu kan jag det helt perfekt.
Känns skönt, riktigt skönt faktiskt.
Nu är det bara till att klara provet imon, mend et tro jag att jag klara galant.

Wish me good luck!

Nu måste jag ta och fjäska lite för mamma och pappa, har ju hittat 2 bikinis som jag
vill / ska ha. Hehe.

Got to go, bye bye babes :)

// Lisa - Vem tro hon att hon är? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0