HV - Linköping

Todiloo :)
Kom nyss hem från en skönt runda, har varit ute och gått :)
Men halvvägs så började det regna :( Hahah
Blev ju för fasen svettig av att gå, men fan va snabbt jag gick.
Det är häärligt att gå av sig alla sina tankar och funderingar ibland.
Det gör jag jätteofta, hög musik till också, som klippt och skuret :)

Direkt när jag kom innanför dörren så gick jag och satte mig framför TV:n,
det är ju HV- Linköping ju :) Och favoriterna leder (Linköping asså).
Hoppas bara att det håller hela matchen igenom :P

image167

Shit nu började matchen hör jag, need to go :P
Take care
// Lisa♥

Kommentarer
Postat av: lisa

De ända posetiva med att inte hv vinner e att man slipper bada i fontänen i stan..=/
fuck Linköping

2008-04-10 @ 09:35:59
URL: http://sonnenbrillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0