Hv - Linköping

Ikväll så gäller det, Linköping, snälla vinn nu då.
Hejja! hejja! hejja!

Sitter och pluggar lite samtidigt som jag faktistk kollar
på kläder för "ovanlghetens skull" hehe.
Hittade faktistk en hel del saker som skulle passa perfekt i min garderob
och på mig såklart :) heheh

  
   
   

Skulle inte sitta helt fel med dessa kläder :)
För en gångs sklle så hittade jag lite kläder med färg.
Jag köper ju alltid kläder som är svarta (A) hehe

Sen har jag även hittat 2 färgglada bikinis med.
Drömma kan man ju alltid göra :) haha

Ska kolla hockeyn nu :) Sen blir det en springtur när det
har bliit lite mörkare :) hehe 
Ha en trevlig kväll :D

// Lisa - vem tro hon att hon är? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0