JAG ÄR LYCKLIG !

Äntligen fungerar det att lägga upp lite bilder.


Här har vi mina nya jeans :)


Och min nya bikini som ja köpte
för två veckor sen.



Köpte även denna :D


Köpte denna klänningen på
i tisdags också.



ja nu har ni ätligen fått se mina nya inköp.
Hoppas allt är bra med er. För med mig är det KANON och då menar jag verkligen KANON.
Har aldrig mått bättre. =)

Skulle varit lediga idag men våran lärare la in en lektion till 16.00. UCH sånt gillar vi inte.
Men dagen gick rätt fort ändå. Jag fixade en Linas Dagens( göra bort mig med andra ord )
Men va fan de bjuder ja på som vanligt !

har precis färgat håret. Ska alldeles strax äta lite tänkte ja.

Ha det bra

L.Axelsson

Kommentarer
Postat av: Maja

fina bikinis

2008-04-18 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0