Jag är så jävla g.....

Jaa då va begravningen över..Väldigt fint speciellt när Lennart sjung.
Älskar hans röst. Fast uch gillade verkligen inte präsen inget illa menat men....

Hoppas eran dag har varit kanon. Förutom begravning så ha ja & syrran varit inne i stan en stund.
Skulle hämta lite saker på mammas jobb. Sen har jag pratat tel som i vanlig ordning. Undra hur många
timmar jag snackar i telefon per dag ? uccch vill inte äns tänka tanken.

jaaa va ska man mer skriva om. De e bara 7 dagar kvar tills ja få.............




haha de får ni inte veta ;)

aja kanske skulle bjuda på lite bilder ? :P

image228



Guuuh va jag är lycklig. Va bara tvungen att säga de. Är så himmla .......... 
Mmmmh mkt jag håller hemligt för er nu känner ja ;) men va fan ni få hålla ut !

Vill bara ha den 26 april här och nu nu nu nu nu nu nu nu.


image230

Hockey ikväll då :D Hur tror ni det går. Ni måste ju heja på De bästa lagen HV 71 =D

Nu ska ja dra mig ska va me Lisa.A
Ha det BÄST TJEJS & POJKS
L.Axelsson-när det pirrar sådär i magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0