JAG ÄR TOMEFAN DEN LYCKLIGASTE MÄNNISKAN I VÄRDEN

Laaaaaaaaaaalaaaalalaaaa. Shaaalllallaaaaaaaaa. Längtar till om två veckor... <3

Hoppas eran helg har varit kanon...
Imorgon är det skola och jag har värdens viktigaste prov. UCCCH. kan nada=S
Skulle jobbat idag men är sjuk..

På tisdag är det studie dag. HÄRLIGT !
Fast i och få säg å ska ja plugga rätt mkt. HAR hur mkt som helst just nu.
Tycker faktiskt lite synd om mig. ( ego jag är ) men de måste man vara ibland.

Och på fredag är det begravning... Fast vet inte om ja ska gå än... =S
Få se hur ja känner...

Guuuh va GLAD jag är :D, kan bara inte sluta att le.

Ska dralla ha det kanon.

L.Axelsson-åååhhhh SHIT va jag är lycklig :D happy happy day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0