jag kanske är lite konstig men jag längtar ti...

Godmorgon GUBBAR & TANTER !

Hoppas allt är kanon med er.
Själv så är man på topp !

Fredags kväll bjöds på lite party, dansade snackade och sjung.
Väldigt trevlig ! , fast vi åkte hem rätt tidigt..

Skulle lagt upp en OUTFIT men hann verkligen inte. Så ni få se på korten som kommer senare i detta inlägg.
Idag är det lördag ochy det betyder att det bara är en dag kvar till söndag. Jag kanske e lite konsig men längtar som fan tills på söndag ! ! ! ! (=

Ikväll blir det nog att va me min LISOR. Lisa kunde ju inte vara med igå hon va ju på ullared, hoppas hon hittade mkt fint...

jaah va ska man göra idag då innan kvällen är kommen ?
Funderar på att städa i min gaderob, det ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG i den.
Sen kanske det blir lite plugg om ja orkar ( fast tro ja hoppar de )
Duscha måste ja göra ..
Jaa få la se om de dycker upp mer saker under dagen. De lär de göra...

Näähe nu har ni väntat tillräkligt länge på bilderna så HÄR KOMMER DOM

image260
Alex JAG & Öberg ( datumet stämmer inte på kameran fattar inte hur man ändra de )

image261
Alex & Lisa :D

image262
Anoton i ACTION ;)

Haha aah guuuh vilka härliga bilder ....
Neehä nu ska ja gå och fixa lite på mitt rum!
Ha det kanon så åter kommer ja senare :)

L.Axelsson-you know you know you know







Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga kort ! :)

2008-04-26 @ 12:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0