Jönköping kammade hem guldet trots allt...

Åååhhh få damp på dem jävlarna :) hheeheh asså på linköping som inte kunde
ta tummen ur röva och göra det avgörande målet...
Men man får ju ändå gratulera HV71 fast det tar ju emot vääääligt mycket om man
säger så. Men jag kommer ju trost allt från Jönköping så man får väl va glad för det.

Mitt hjärta kommer iaf alltid att slå för mitt kära MODO hockey :) <3

Nee nu ska väl jag och Lina ta och bråka vidare om vad som var mål och inte var
mål. Hehe det r väl för fint :) hehe

image233
Grattis till er då för fan... :) hehe

På tal om inget så har jag och Lina hittat några nya favoritlåtar, hur bra som helst.
Helt sjukt goa, ni kommer älsak dem. här kommer dem:

*Imperiet - Maria går på vägen
*Imperiet - Tonårsjesus
*Imperiet - Innan himlen faller ner

Lyssna och njut så att säga :)
Ska dra nu , ha en underbar kväll och fira inte guldet för mycket nu.

//Lisa - Ärligt talat, vem tro hon att hon är ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0