Längtar x2



Just det ja, det är ju första april idag. Någon som har blivit lurad eller
har lurat någon ? Skulle va kul att höra :) hehe
Jag sjlv har inte blivit lurad iaf :)





Asså jag kan knappt bärga mig, den 30 April gäller det ;)
Lisa det kommer gå hur fucking bra som helst.
Ska bli så kul att se dig gå där som värsta proffset i värsta höga klackar :D
Jag är stolt över att vara en av din bästa kompis.


image67

Otroligt vackra Adriana Lima :)


Sen till ännu en sak som jag längtar till är ju självklart TURKIET i sommar.
Asså skulle bara vilja pka nu egentligen, men den som väntar på något
gott väntar aldrig för länge, eller hur brukar man säga :) ;)

Fick oxå reda på alldeles nyss att resten av min familj ska åka
till något varmt land i sommar. Men dem har ju inte beställt ännu.
Men fy fasen va gott det skulle va att vara hemma själv för en gångs skull.

Nehee nu ska jag dra, börjar bli lite tråkig nu.
Måste bara tillägga att jag har nog fanimej den skönaste
klasskompisarna man kan ha ;) Love all of you ♥

Ha det bra :)
// Lisa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0