LI?A is the fucking shieet

image264

Helt galen kväll !!
Idag då skulle lina o lisa komma t mig kanske vid halv 9 el nått. Men de hade fått den otroligt smarta iden av att cykla ända hem till mig, mkt duktigt egentligen men men, nu va de så att jag skulle visa dem en genväg gebom skogen som skulle ta mkt kortar tid. Men med min fantastiska förmåga att beskriva vägen och me deras smarta hjärnor så gick de som de gick. de tog typ en och en halv timme för dem at cykla hit haha ;)..men kl 9.30 kom de helsvettiga hit :D
Kvällen blev rolig iaf ,vi gjorde om bilder. De testade mina kläder (måste no tvätta allihopa nu när de har svettat ner dem ;P nee ) ja var typ as trött, men jag hade ju lovat lina å stanna uppe för att hon skulle vara trött tills imon. Förlåt Lina att jag inte lyckades med det.. =/ 
De cyklade iaf hem där i mörkret sen, hahaa kan bara tänka mig när lina med pannlampan kör ifrån lisa XD 
Älskar mina "äventyrliga" tjejer<3 ;) 

// LISA PERSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0