Lisa (Maria) här..

image165
Tja alla söta rara...idag tänkte jag inviga mina första rader här på bloggen, känder att ja e tvungen att dra mitt strå till stacken oxå :)
Igår fick ja reda på hur frisörerna skulle style mitt hår, å de va lite pinsamt. Alla andra tjejer hade värsta fina håret å så kom jag å de bara OJ! Jag had visst as slitet hår :(..de blev alltså inte bara en liten toppning som jag hade trott skulle räcka, utan de blev klippning och slingning, men klagar inte de e ju proffs å ja får ju allt gratis ;D, ska bli spänande hur det blir sen...
På min pluggskola idag, hade vi bara 3 LEKTIONER =D slutade as tidigt typ 11. första gången sen vi började hehe.

Nu ska ja gå å ducha å göra en inpackning, å sen blir de oxå ollivolja i topparna..(vill inte att de ska klippa av mitt hår så måsta göra så att de inte behövs lika mkt) de sa nämligen att mitt hår behövde en redig fettbomb, så så får det bli..hopas ni har det bättre :) Tja på er!


Kommentarer
Postat av: Lisa A

Nee sa dem att det va sååå slitet :S Oj då :/
Men jag tro det kommer bli bra , dem är ju trots allt proffs som du sa :)

2008-04-09 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0