Lisas dag idag :)

Sitter och väntar på att klockan ska bli 15.22 för då går bussen som ska
ta mig och LIna in till konsrthuset:)
Där ska vi kolla på våran underbara Lisa Persson som ska modella :)
Hon ska typ visa upp en massa kläder för massa olika märken och butiker :P
Visst låter det kul? :)
Hoppas bara att det går bra för henne :) det är jag ju säker på men hon själv
har visst varit ganska nervös, vilket jag faktiskt kan förstå.
Den gullungen har ju varit så nervös så hon har kollat på youtube på modeller som har ramlat
på catwalken. Knasbollen Lisa ;)

Nee men Lisa om du läser detta, det kommer gå skitbra!
Visa alla vad du går för, jag vet att ud är BÄST!

Gotta go now!
Men jag återkommer ikväll med en massa fina bilder på henne!
Håll uuuut ;)

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0