Lördag kväll / natt :)

Hej hopp på er alla :)
Sitter och glor på TV , en film på tv1000 ( Running Scared).
Riktigt bra film vill jag säga :)

Just det kom hem från Rosenlund för inte så längesen, gud va kul det va. haha
jag och Lisa i ett nötskal, kommer dit och ska ha vattengympa,
hinner att ha det i ca 3 minuter, sen sticker Lisa och solar och jag är
kvar på vattengympan. Asså det var ju riktigt jobbigt, det trodde jag aldrig att det skulle vara.
Och gud va dålig jag är på att slyta, fråga bara mormor och Lina xD
Sen drog vi vidare till realaxen vilket var riktigt skönt om man skulle ta ut alla 100 ungar
som var där inne och skrek och gapade. Oh my gosh.
Sedan var det massage, bastun, och ansiktsmasker som gällde, hur skönt som
helst. Som vanligt är man ju sååå bra på att tajma bussen på juneporten NOOOT.
Fick stå och vänta i ca 45-50 minuter.
Men under tiden så unnade vi oss lite godis från Tutti Frutti. Mumsigt Mumsigt.
Denna kvällen va riktigt lyckad, måste göras om enligt mig iaf.

image97
Sååå snygga vi är :) hahah

Nee ska kolla vidare på filmen nu.
Sov så gott
// Lisa♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa de ska vi definitivt göra om :D (får hoppas att lina e frisk å kan hänga me oss oxå)
a ansiktsmasken blev man as len i ansiktet av å gurkorna vi hade för ögonen trodde vi att vi kunde äta upp sen men de var typ besprutade med nått så fick man absolut inte göra, hahah ;) (synd) skojsogtskojsigt var de =D

2008-04-06 @ 14:13:58
URL: http://sonnenbrillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0