Man blir på så himlans mkt bättre hum....

Hej alla gubbar & tanter...Hoppas att allt är suveränt med er.
Själv så är det bara bra. Börja inte förens vid 12.35, ska på non musikal
som peset har gjort. Säker jätte bra.

Men innan skolan börjar blir det till att plugga matte en timme.
Måste verkligen jobba...

Solen skiner ut idag igen. Man blir på så himlans mkt bättre humör. Eller va säger ni ?


DAGENS

Dagens diss går till- Mig själv för att jag inte har pluggat !

Dagens hiss går till- SOLEN

Dagens kram går till- Syrran


image244
Me and Lisa för ett halvårsen hihi :)

image245
Me and Frida ;) Haha sexiga vii är !

image246
Söta LisaMaria ;)

image248
LisaMaria Lisa  Jag ( Lina )




Sådär då har man bjudit på lite pic med :) Hihi..
Rätt gamla sådana men va fan ;)

Neehe nu ska ja ta mig nert till köket och plugga lite matte ( om jag fattar något )
Ha en kanon dag ute i solen..

L.Axelsson- You are sooo wo..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0