Mätt och belåten :)

Tjahooo :)
Göres en skön kväll som denna ?
Själv sitter jag framför datorn och är mätt som en ko.
Har ätit lite pommes och hamburgare nu :)  Mumma :)

Gud vilket skönt väder det har varit nu i kväll ,va faktiskt ute
och hoppasde på våran studsmatta med syskonen och ders kompisar.
Alltid lika kul :D heheh

Nee nu behöver pappa min hjälp vid datorn, man är ju familjen dataproffs så att
säga :) hahah XD
Sen ska jag kolla TV och smälta maten så att jag kan ta mig en springtur innan läggdags
oxå, skulle itne sitta helt fel. På tal om träning förresten hade värsta träning
för BEACH 08 idag i skolan :) hahah bara bålen, hur härligt som helst :) haha



Nee nu måste ja verkligen slita mig :)
Ha en toppen kväll :)

Love
// Lisa - Ärligt talat, vem tro hon att hon är ?

Kommentarer
Postat av: Viika

Råkade trilla in här på din blogg så jag tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång. :)

2008-04-17 @ 20:33:21
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0