MINNEN MINNEN MINNEN

Sitter och rensar lite i mammas och pappas lådor i deras rum med mamma :)
Guuud vilka minnen.
Hittade en massa fina teckningar och grejjer man gjort när man var runt 4-10 år :)
Skitroligt att se och läsa allt man har gjort.

Hittade bland annat en bild på en gubbe som blev anfallen av sniglar och myror,
ritad av mig 4 år gammal :) hehe Undra vad man fick det ifrån :S

Sedan hittade jag en bild på en hund som det stog:
Kära mamma och pappa kan inte vi köpa en hund. SNÄLLA

image193

Hittade även en jättegammal julklapp som jag gjorde aldelles själv till mamma och
pappa. Det var en häfte som det stog en massa sysslor i huset som jag skulle göra
åt dem , som kuponger om ni förstår.
Men det jobbigaste var att dem inte var använda, så frågan är vad man ska säga
för att slippa göra dessa grejjer nu :S  haha
Kanske att den har gått ut :S tsss
Vi får se va jag hittar på :)

Det allra gamlaste jag hittade var en middagsinbjudan som jag skrev till mormor och morfar
när jag precis hade lärt mig att skriva :)
Guuud var läängesen alltså :) haha men roligt att se.
Kul att man har sparat allt oxå.

Nee nu ska jag fortsätta med rensandet och sendan fördjupa mig i lite
matte, har nämnligen geometritest imon, inget prov utan ett test:S hehe
Jaja , men kom ihåg: Fantasi är viktigare än kunskap.

// Lisa - KREEE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0