NEPP!!,inte bra.. Men idag ska ja fan p.....

Shaooo Gubbar & Tanter ;)

Hoppas ni mår bra ? , jag mår kanon ( förutom förkyldningen då )
Då va de fredag igen. SHIT va fort en vecka går. De e sjukt.
Snart är det sommarlov. Snacka om att man LÄÄÄNGTAR !


Idag blir det till att bara vara hemma.
Ska plugga lite tro ja. Fan ha sagt de varje dag nu
men ha de blivit något av  ???

NEPPPP ! !, inte bra.. Men idag  ska ja fan plugga THATS IT !

image171
HAHA Kolla vilket jävla smile man fick ??
Aja bjuder på de =P


Ja ha så här ser de ut innen i mitt hus :)
image172

image173
Så här ser lite av mitt rum ut :)

image174
Har faktiskt städat lite i mitt rum idag.
DUKTIGT jag är eller hur ? :P

Neehhe nu ska ja dra och Plugga lite om de blir något av.
ELLER FAN DE SKA BLI NÅGOT AV ! MÅSTE MÅSTE

HA det kanon gott folk :D

L.Axelsson

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka fina tapeter :)

2008-04-13 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0