Piiinsamt eller vad :S

Haha heej :)
Fy fan va jag skäms. Ni kan inte ens gissa vad jag gjorde idag.
Herregud. Jag och Thilda satt i matsalen och skulle äta,
jag skulle flytta mitt glas så att det inte skulle välta.
Och vad gör det ? Jooo det välter, och thilda får all mjölk över sig:S
Hahaha fy fan va jag skämdes, alla bara kollade på oss.
HAHA tur att man inte går på ED, då hade alla klappat händerna, men
inte på min skola , vilket var väldigt skönt.

Hahah pga det så missade jag bussen, och fick ta kvart över 2 bussen ist.
Medan jag väntade så gick jag och kollad på lite snygga bikinis,
väljer mellan två olika, en från H&M och en från Åhlens.
Hmm kan verkligen inte välja :S

Jaja får ta med mig mamma imon så att hon kan välja.
Nee nu ska jag äta pannkakor, och sedan blir det plugg.
Ha en fortsatt bra dag.
// Lisa - KREE♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

din stackare, el stackars thilda =/..mm jävla tur att det inte var på ed hihi :)

2008-04-17 @ 09:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0