Samma gamla vanliga vers

Tjohoo
Sitter i skolfan och väntar på handbollslekitonen ska börja, like always.
Det är så otroligt jobbigt, skulle plugga matte egentligen, men orkar verkligen
inte. Huhr jobbigt som helst. Och trött är jag med, har ju inte sovit allt för mycket
i helgen. Fick ju världens sämsta tider, klockan 8 varje morgon. Fick gå upp vid halv 6 :S
Inte roligt vill jag lova.

image175

Så mitt humör är inte på topp idag om man säger så.
Så ni får urskta mitt humör. hehe

Funderar lite på vad i helskotta man ska göra en dag som denna efter skolan :S
Hmm kanske slappa lite i solariumet :) Jaa det låter väl bra? ;)

Nee nu ska jag dra mig vidare, pratar ändå bara massa skit.
Have a nice day
// Lisa - seriöööööst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0