Skrattar bäst som skrattar sist ...

Ääntligen hemma efter min och Linas cykeltur :) haha fy fan va kul vi har haft det :)
Vi skulle då cykla från oss (norrahammar flahult) till Lisa (sandseryd /månestorp).
Det var en mycket händelserik tur vill jag lova...
Lisa ringde iaf och sa att vi skulle ta en genväg bakom huluäng och vi henkade på det,
men hennes förklaring var väl inte sååå bra om man säger så...
Jag och Lina hamnade nämnligen 6-7 km för långt + att det var uppförsbacke :O
Vi cyklade och cyklade och så säger jag:
Fan va Lisa borde cykla snabbt när hon cyklar denna rundan...
Lina: vadå?
Jag: jaa hon sa ju att det skulle ta 3-4 minuter tills vi var framme vid vägen.

Då hade vi cykla i 40 minuter i uppförsbacke :O Hur jobbigt som helst
Vi ringer upp Lisa och frågar vart vi ska och hon fattar att vi åkt för långt, som tur var så var det ju
nerförsbacke tillbaka.
Men det dröjde ju inte länge förräns uppförbacken kom igen.
Jag och Lina beslutade oss för att ta den säkra vägen, alltså stora vägen som vi hittar på.
Det tog omkring 20 minuter till lisa genom den vägen :) :D:P 

Men kul hade vi vill jag lova :)

Framme hos Lisa var klockan halv 10 (vi började åka vid tio över 8).
Vi snackade gjorde om lite bilde i fotoshop och hade allmänt skojjigt :) hahah
Love you babes <3

Sen blev Lisa trött och lite efter halv 1 cyklade vi oss hemåt till norrahammar igen, denna
gången den sökra vägen, eller säker och säker....det var kolsvart men Lina hade ju pannalampa
som tur var ;) hehe xD  LÄTT SNYGGAST!!  (bilder kommer imon).

Nee nu är jag helt utmattad efter dem här milen som vi har cyklat men vi hörs imon,
får se om jag klara mig upp från sängen, men de märker vi xD

God natt ;)

CYA
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0