Snart Måndag igen ...

Hade tänkt att vara lite duktigt genom att baka scones till kvällmat,
nehee då är mjölet slut :(  Jag som var så himlans sugen på det ju.
Visst är det gott?
Jag får väl helt enkelt äta rostbröd idag igen :S Usch man blir ju aldrig mätt på det.
Allvarligt talat skulle man kunna stoppa i sig ett halvt paket med rostbröd och fortfarande
vara hungrig :O :) hehe


Men liiiite duktig har jag iaf varit idag... har nämnligen hängt tvätten och satt
på ny tvätt. Duktigt va? :)

Har ni gjort nåt vettigt en söndag som denna?
Håll med om att det är tråkigt nu när vädret är så dåligt! :(
Skulle kunna göra miljontals roliga grejjer om det hade varit bra väder, men nee
då småregnar det lite mellan varven.





På tal om ingenting egentligen så har jag hittat världens finaste chinos som jag
ska köpa imon :) Sååå snyggt är det, men måste bara fixa ett par snygga skor till
med... hmm :S

Även att jag nyss vatt på ullared så är mitt shoppinghumör på topp.
Hade jag haft pengar så hade jag LÄTT köpt allt!
Allt ute i affärerna är så fint nu. Blir helt galet kär i modet nu.
Förskott på lönen skulle ju inte sitta helt fel ;) hehe


Neee nog om det, nu ska jag göra något viktigare istället för att sitta och
prata massa skit...(ska nämnligen kolla på TV) haha

Ha en bra kväll och god natt om jag inte återkommer :)

CYA
// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0