So you think you can dance?

Sitter är i min ensamhet och kollar på VÄNNER :) Lovely.
Asså jag har fanimej inget liv, gör inget annat än kolla
på TV och en datanörd har jag ju blivit med :S USCH och fy på mig :S :)


Just det jag fick reda på mitt matteprov och mitt med.grundkurs prov idag
och det gick skitbra. På matten fick jag två poäng fråm MVG och på
med.grundkurs så fick jag två poäng från fullport :) Inte dåligt för att vara mig :D


image66

hehe nee nu känns det som jag är lite skrytsam men jag är inget MVG-barn
i vanliga fall så man måste ju slryta när man väl lyckas med det nån gång ;) hehe


Nee nu ska jag dra vidare till skolböckerna eller rättare sagt till skoladatorn :)
Har ju en massa arbeten och skit nu :S usch usch
Skönt att bli klar med allt så man slipper stressa dagen innan inlämningsdagen
som vanligt (A) :D

Neee i really have to go now.
So long

// Lisa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0