Solen lyser himlen är blå :)

Solen lyser himlen är blå, va det r skönt å leva då :)
Japp det stämmer, har suttit ute på plåttaket i ca 2 timmar oc pluggat.
Hatar att plugga men gud va lätt  det blir att plugga så fort det är fint väder:)
Det är ju riktigt varmt ute, hur skönt som helst, skulle vatt med Lina och deras lag på
tabergsmilen idag, men fan att man har prov och massa plugg denna veckan :S

Hoppas det går bra för er, trots den lilla truppen :) hehe

Nu sitter jag framför TV:n och och äter lite, har lagat mat helt själv idag :) Duktigt va? :)
Snart ska jag ta mig ut på plåttaket igen och plugga lite till sedan blir det en LÅÅÅNG och
skön promenix :)
Kvällen ska jag tillbringa med LIna& Lisa :) Mycket mycket trevligt :)
Undra bara vad vi ska göra :) hehe
Kommer allid på nåt kul, det gör vi alltid :D

image235

Got to gooo :) Have a nice day :D

// Lisa - Ärligt talat, vem tor hon att hon är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0