Sommar och sol :)

Hej hej :)
Allt väl ? Hoppas så :)
Med mig själv bra, men en aning trött och frusen :S USCH
Någon som kollade på Barcelona - Manchester United igår? ? ?
Det gjorde jag iaf, va fan gjorde dem liksom :O ? Hur dåligt spel som helst
från båda hållen tycker jag. Väldigt slappt och stillasående + att Ronaldo (minfavorit)
missade världens chans :S Lurade bort målisen som in i och sen skjöt utanför :S
Jaja, man kan ju inte alltid vara bäst ;)

image255
Ganska så mycket OK eller vad säger ni tjejor ? ;) hehe


Över till dagens händelser :)
Hmm började med skola, specialidrott (handboll) klockan 10.00 = SOVMORGON :)
Det var skönt vill jag lova :)
Hade lite fys, och som Johan tränaren säger tänk på Beach 08.
Hade ben, bål träning :) Mycket kuligt :P
Han har alltid roliga träningar, asbra, man blir så taggad.
Efter det lunch och in till näringsläran, ingen lärare = inget plugg. HAHA
Jag och Thilda sötnosen gick ut i JB "trädgård" och satte oss med datorerna på
bänkarna och kollade lite bloggar osv. Mycket skönt i solen :)
Gick in till A6 under rasten och köpte oss en glass var :) McFlurry faktiskt ;)
Efter det tillbaks till klassrummet och sedan tog vi tåget hem, gud va mycket snabbare
det tar att åka tåg hem, typ 10 minuter istället för 30-35 :P

Väl hemma, fick ju gå upp för backan för 28 hade precis åkt :(
Satte mig på plåttaket och lyssnade på music :)
Det var inte riktigt lika varmt idag som tidigare i veckan man jag klarade mig ;D
Sedan kom pappa hem och jag hade lovat att hjälpa honom på träningen idag, så
då bar det av till Åsavallen för att träna P-97:orna :)
Det gick ävl ganska bra tycker jag.

Åkte hem och nu sitter jag här framför dumburken och ska snart gå och nana ;)
Ska bli såååå skönt så att det inte finns :)

Ska SOVA NU ;)
GoNatt sötnosar :)

   CYA
// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0