Söndag 27/4 08

Tjaaah :)
Sovit gott tonight?
Jag har sovit som en prinsessa vill jag lova.. kom upp ur sängen i morse oxå ;)
Ingen träningsvärk heller :) Gött ju...
Sitter och kollar på Tv har gjort hela dagen, slappar alltid på söndagar.
Ska städa till mitt rum snart oxå vilket var typ 2 veckor sedan sist :S HAHA
Dagen slutar väl med plugg, plugg och åter plugg. Alltid lika roligt...NOT.
Men man får helt enkelt tänka positivt eftersom det endast är 6 weeks tills
sommarlovet :) :) Wiiihooo
Men det blir väl inte så mkt lov för min del eftersom man har ett jobb som ska
skötas. Men Turkeitresan lär nog vila upp mig .... hehe eller inte :)

image265
Hit ska jag Lisa&Lina den 16 Augusti;)Lääängtar!


Dagens diss: helt klart vädret :(
Dagens hiss: inget hittills

Neee nu ska jag chilla vidare så man orkar med att plugga lite sen med :)
Just det ja, idag är det Linas dag (hon fyller inte år), hoppas allt går/gick bra för henne ;)

Nehee gotta go, Tv väntar ;) 

                                                                                                                                                                                 
CYA   
// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0