Spring inspiration :)

Hejhej :)
Klockan är 23.00 och jag är nyss hemkommen från en otroligt bra show.
Nämnlign "Spring Inspiration 2008" där vår egen Lisa Persson gick
som modell :) Hur bra som helst, alla var otroligt bra :P
Hur fina kläder som helst och dansen, acrobatiken och han som sjöng.
Jaa det var hur bra som helst förutom mässan innan som började klockan 16.00.
Självklart var jag och Lina där redan halv fem och showen skulle inte börja förrens
vid typ 19.00. Sjukt tråkig väntan, men det var det värt ;)

Jag hade laddat med massa batterier i min kamera och allt men såklart så
blev alla bilder svarta och man såg verkligen ingenting, MEN jag har väääldigt många
bilder på mig och Lina från hela "resan" ;)

Hde tänkt att lägga in några bilder men då fungerar det inte...TYPISKT!
Jaja, men det kommer väl imon då:)
Sov så gott!

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0