Studiedag :)

God morgon :)
Idag har jag studiedag, så himla skönt :)
Var verkligen behöverligt att sova ut idag, och det gjorde jag ju
med. Vaknade faktidkt för 1,5 timme, alltså vid halv 12 :)

Min dag idag ser ut på ljande sätt:
Ska börja med att plugga lite matte, sedan ska jag gå en sväng i det fina vädret :)
Alltid skönt och få lite frisk luft :)
Och sedan vidare till handbollsträningen :)
Saknar handbollen så himmla mycket nu för tiden, vi har typ bara två träningar i veckan :(
Men snart börjar den härliga försäsongen :) Love it :D

                         

Fick bli några härliga vårbilder idag :) 



Nee  nu ska jag göra mig iordning för detta vårväder :D
Byebye

// Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0