Suuugen så att säga :)

Heej haft en bra kväll ?
Själv, hm sådär, tagit det lungt framför dumburken.
Började med att kolla på så ska det låta, och Brolle va med, han
är faktiskt ganska het om ni frågar mig (A) hehe CH vilken röst han har grabben.
Sedan över till Magnus Ugglas nya program " Va fan är mitt band".
Asså shit va gnällig han va lilla Mange :) heheh
Pinsamt när han gick och bytte hotellrum 4 gånger xD hehe
Så skööönt :P Men är han inte väldigt gammal nu :S Ser ut så iaf.

image82



Efter Manges program så bar det av till 4:an där Carina Bergs nya program.
Berg flyttar in, ännu en sköön person. Vågar verkligen bjuda på sig själv.
Riktigt hääärlig. Ganska bra program med.





Jag har gått och blivit kär så här strax in på våren. Herregud asså, jag och mamma satt
och kollade på hundvalpar innan. Vi ill nämnligen köpa en liten gullig sak.
Asså det finns ju hur många söta raser som helst. Skulle kunna döda för
att någon av dem skulle bli min.

        

          

1. Golden
2. Pekingnes
3. Pomeranian
4.Dalmatin
5. Pomeranian
6. Tax

Allvarligt talat, kan man vara sötare eller ?
VILL HA, VILL  HA, SKA HA.

Nee nu ska jag ta och göra mig redo för min stora och varma säng :)
Måste ju vara pigg och alert imon när jag ska shoppa med
mor min :)

Take care & sleep well
// Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0