Taggad till Tusen

Heej :)
Kom nyss hem från träningen.
Fick reda på att kajsa hade tackat återbud till cupen och att
em nite hade tillrckligt med folk för att kunna spela cupen.
Så då fick jag offra mig att åka med till Västerås.
Åker redan vid 12 imon förmiddag.
Egentligen ville jag ju inte hänga med men va fan om inte laget har
tillräckilgt med fol så får man väl ställa upp.

Så nu har jag fullt upp med at packa.
Det värsta med hela helgen, jag ska sova på
luftmadrass i 2 hela nätter. Kommer va död efter denna helgen. Haha
Nee nu låter jag ju som en kärring.
Hoppas på vinst, tro faktiskt vi kommer att komma låångt, det brukar vi göra.

image170

Nee nu ska jag dra och packa klart allt innan jag somnar.
Men ni får ha en jädrigt bra kväll, för det ska jag ha. :)
Joo just det, jag har Engelska nationellt prov imon, det muntliga,
hur i helvete ska detta gå? :S haha
Wish me good luck. ;)

Goonatt
// LIsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0