" THE BEST EVER "

image270

Hade faktisk inte tänkt att skriva så mkt idag,
Men fick ett ryck nu och tänkte att ja kunde berätta om min helg.
Inte allt för visa delar få ni inte ta del av änu..

Fredagen har jag redan berätta om, men till er som inte läste så stog det PARTY på schemat...
En lyckad kväll med skratt & snack..

Lördagen (igår) Va ja med min älsklingar. Men innan jag berättar om va vi gjorde så tänkte jag att ja kunde berätta lite om vårat lilla ÄVENTYR upp till PERSSON.

Det började med att jag ( dum som ja va ) föreslog
att jag & Andersson skulle cykla upp till sandseryd.
VARFÖR
skulle ja komma på denna ideen ?
Aja.. Ringde till PERSSON och sa att vi skulle cykla upp och
att vi skulle vara där runt 21.00 non gång..

Vi började cykla ( utan lysen eller nått )
Persson hade berättat en  genväg som vi skulle åka.
När vi var i Hovslätt & va nästan bakom hullan så ringde vi till lisa och skulle
kolla om vi var på rätt spår. Men icke sa nick.. Så vi fortsatte att cykla upp för hela backen mot
åsa by.  Så vi ringde Persson och hon sa att vi cyklat VÄLDIGT mkt förlångt & att de va typ där vi stod från början, AAAAH va galna vi blev hahah.
Ajaj bara att cykla tillbax igen och ta den stora backen upp.
Så kom till PERSSON ca en timme senare... HAHA ( hennes föräldrar bara skrattade hihi ) hade ja me gjort =P
Aja men de va inte de värsta, utan de värsta va sen när vi skulle hem mitt i natten. TUR att smarta JAG fixade en panlampa, så att vi såg lite ialla fall ... AJA cyklade ca 4 mil denna kväll ;/ MEN KUL HADE VI, LIKE FUCKING HELL.

Haha aja de va våran lilla trip, eller ska man kalla den för lilla trip ??? I dont think sooo.

Aja hade en suverän kväll hemma hos persson :D

image266
Början av våran TRIP,    ANDERSSON ! ( datumet stämmer ej )

image267
Jag :P  

image268
Påväg hem från Sandseryd.. HAHAHA, fy fan va mörkt de va :S

image269
Och jag igen ( utrustad med allt man kunde ha ) 

MAN SKA ALLTID VARA PÅ DEN SÄKRA SIDAN. haha

Otrolig fina bilder eller va säger ni ? Vi bjuder på dom !




Om ett ord fanns för lina mer än underbar, så ge mig genast de svar, ja svär på att ta hand om hennes hjärta om hon ger de till mig, ja svär på att alltid finnas för henne, säger inte nej. Men nu har hon gjort mig romantisk å tänker på hennes vackra läppar mot mina, allt försvann som hette pest och pina, Att en uppriven själ kan bli läkt så fort, av någon ängel med kärlek har hon gjort,   mig varm och stark, förtrollad av hennes charm, Vet man att man är kär, när var hon än är vill man vara där ? vet man att de är kärlek , när man på alla sätt vill ha hennes närhet ? just nu är hon den vackraste ja någonsin känt, känslan består alltid jämt, men jimmy min Broder, jag har dig att tacka, för att jag fick träffa en magisk flicka, tänker jag på hennes magiska blickar, förtrollad av hennes skönhet och sköna stil, kanske är jag just nu den lyckligaste vid liv...rosor är röda och darth vad e ful, hade jag inte träffat henne vore de inte kul.





Ha de bra änglar !

L.Axelsson- you know you know you know



Kommentarer
Postat av: carolin

vilken fin text/dikt .. åååh

2008-04-27 @ 20:36:12
Postat av: Lisa A

Nee va gulligt :) :) :) Call me, eller så kan vi ta det imon ;)

2008-04-27 @ 20:41:26
Postat av: Anonym

vem har skrivit de ?

2008-04-27 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0