The best you never had...

Heej alla glada :)
Allt bra ?
Var ett tag sen jag skrev nu, men det ska det bli ändring på :)

TISDAG:  
Började skolan vid 10 (trodde jag och alla andra).
Jag och Thilda åkte in lite tidigare för att äta frulle i skolan , den är ju så himlans god,
men nee då får jag ett sms av en clasmate där det står att vi ska spela golf på
A6 golfbana klockan 9 ... Jahaa då var det bara till att knalla upp dit.
Väl uppe så var vi där och slog lite i ca 2 timmar :) Så runt
11 så gick vi tillbaka till skolan. Åt lunch och sedan en lektion med Medecinsk Grundkurs.
Rolig lekiton, vi skulle hitta på ett sätt att öva inför provet v.19. Vi gjorde ett korsord :)

Efter skolan drog jag hem och vilka var inte på bussen? ? ?
Jooo gamla gänget, E.L.L.S. Trevligt att träffa alla :)

Hann knappt hem förrens jag skulle dra vidare in till stan igen. Skulle på möte med handbolllaget :)
Lite info om försäsongen :) Lät rolitg faktistk, springa springa springa tre dagar i veckan :)
TUR att man har hållt igång och sprungit varje dag :D

Sen hem och sova :)




Idag onsdag: detta har nog varit den SEEEGASTE dagen ever av alla mina skoldagar.
Jag brukar vara taggad till skolan , men idag sa det bara stopp.
Började redan kvart i 8 med handboll, iofs frivilligt pass men får dåligt samvete om jag inte
kommer dit. Så jag åkte dit :) Hade lite styrka alltid skönt att röra på sig på morgonen:)
Brukar ju bli lite piggare tills lektionen då, men itne idag.
Hade sedan matte i 3 timmar, inte det roligaste vill jag lova. Jag och Malin var nog
dem som gjorde minst på lektionen idag och vi brukar vara dem så får gå tidigare för att vi
redan ahr gjort klart allt. Konstigt konstigt.

Sedan slutade jag kvart över 11 :) Finns bara ett ord: HÄÄÄÄRLIGT.
Jag och Thildafördrev tiden genom att gå på A6, men vi fastnade på H&M. Fanns mkt fint nu.
Men får vänta tills efter helgen för nu är det Ullared som gäller. Vill ju se om man
hittar nåt där istället. Joo just det köpte ett paket me toffsar ;) heheh

image250

Nehee nu ska jag äta , mamma har lagat mat :)
Spagetti och köttfärsssås :) Hur gott är inte det ? :O ;)


Have a nice day :)
CYA

// Lisa - vem e hon ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0