Timrå - HV71

Heej alla hockeyfans och alla andra med såklart :)
Sitter här och kollar på Timrå - HV71, och som säkert några vet så
håller ju jag på Modo, men dem har ju redan åkt ut :( 
Men men någon som har kollat på första perioden ?
Säger bara en sak, Timrå va så jävla grymma dem 10 första minuterna.
Men så kom Timrås utvisning som inte skulle vara utvisning, fattar inte det
HV har verkligen alltid tur med domaren, blir så förbannad på det. hehe
Låter det inte lite dumt när man kommer från Jönköping och inte hejjar
på HV ? :S heheh
Men men jag gör som jag vill :D Kan inte ändra på det, har hållt på
Modo sedan barnsben och lär göra det tills jag dör också.

Men som sagt HV har ju inte vunnit ännu, det är ju 40 minuter kvar.
Men fan Timrå, inte en enda utvisning till för då är det kört.


image76
Kämpa på nu Timrå, det är ni som ska va i finalen :)

Ska dra nu så jga inte missar början av andra perioden.
Hare gött.

// Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0